نشانه های نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

نشانه های نارسایی کلیهنشانه های نارسایی کلیه

نارسایی حاد کلیه در مرحله اولیه است علائم درد، شوک آنافیلاکتیک باکتریایی یا آشکار می شود. پس از آن یک نقض هموستاز وجود دارد. علائم و نشانه های اورمی حاد رشد می کنند. بیمار اشتها خود را از دست می دهد، او مشاهده تهوع و استفراغ، گرفتگی عضلانی و اسپاسم، ضعف و خواب آلودگی است. آگاهی مهار است، تنگی نفس (با توجه به ادم ریوی)، تاکی کاردی، کم خونی وجود دارد.

علائم نارسایی مزمن کلیه پیشرفت می کند، همراه با این بیماری است. بیمار خسته می شود به سرعت، عملکرد آن قطره به طور قابل توجهی هستند، از دست دادن اشتها و سردرد وجود دارد. در دهان، طعم نامطبوع، پوست تهوع و استفراغ شل و ول، رنگ پریده و خشک، مشخص شده اند می شود، کاهش تون عضلانی است. لرزش مشخصه دست و پا، درد در مفاصل و استخوان ها. ابراز کم خونی، خونریزی رخ می دهد، لکوسیتوز. با کاهش در بیمار فیلتراسیون گلومرولی می شود دولت عاطفی حساس بی تفاوتی جایگزین hyperexcitability. خواب شب مختل واکنش ذهنی رفتار مهار ناکافی است. خاکستری و زرد - صورت پف، رنگ شود. مو پورت ساختار پوست، خارش، خارش، مو و ناخن شکننده، کسل کننده است. در بیماران مبتلا به از دست دادن اشتها، افزایش دیستروفی، خشن صدا، بوی دهان خود را از آمونیاک، است از ظاهر شدن زخم شانکر وجود دارد. اغلب اختلالات گوارشی وجود دارد: اسهال، نفخ، استفراغ، آروغ زدن. گرفتگیهای عضلانی تقویت شده و دردناک می شوند. شاید توسعه پریکاردیت فیبرینی، ذات الجنب، آسیت، کما اورمیک.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: